usel dag

Dagen har varit kass rent ut sagt.. Började med att jag vaknade upp och ville bara vända mig om och sova igen, men tillslut gick jag upp. Morgonen va hemsk, kunde inte äta, inte hitta några kläder att ta på mig eller rent ut sagt vakna till liv. Sen kom jag till skolan och hade engelska, efter de hade vi matte och suddade böcker och lämnade in dom. Känns helt underbart :D Sen fick vi även tillbaka no-nationella och där fick jag vg på de så de känns jättebra! Det var nog det ända bra på denna usla dag..
Åhh.. Fick stanna hemma från träningen p.g.a. illamående och ryggont. Precis när fredde skulle gå fick jag sååå jävla ont, de va sjukt.
Jaja, nu ska jag gå ner och ta mig en macka.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0