BÄSTIS GÄST BLOGGAR, TJABBA

Chasmine här, Erica bästa vän!
Jag hade tänkte berätta för er vilken underbar vän jag har.
Med henne kan jag snacka om allt, de allra privatsate sakerna som händer i mitt liv. När jag mår dåligt finns hon alltid där, när jag är glad finns hon alltid där och skrattar med mig. Vi kan gråta tills vi skrattar, skratta tills vi gråter. När jag är med henne känner jag mig hemma. Meningen "alla borde ha en vän som henne" tänker jag inte skriva eftersom den skrivs så ofta. Så istället säger jag, tack för att jag har dig som vän, du är för bra! Om bara några få veckor går vi inte i samma skola längre och jag känner redan att jag början få ångest över att inte träffa henne varje dag, kanske mista henne helt? Detta är något jag inte berättat för henne än, men jag antar att hon kommer se de nu. Jag hoppas att vi fortfarande kommer var bästa kompisar även på gymnasiet. Visst, vi båda kommer att få nya kompisar men Erica har något speciellt. Alla är vi speciella och jag och Erica hör ihop. Jag skriver detta för att jag vill att hon ska veta vilken bra vän hon är och hur mycket jag älskar henne. Jag kan inte besrkiva vår krlek genom ord, de kommer jag aldrig att kunna göra. Hon är värld så mycket mer än vad hon gått igenom i livet och jag önskar att hennes förflutna är förbi och att hon kommer få de bra fram över. Hon vet också att jag alltid finns vid hennes sida, gör allt för henne. Hon kommer alltid att vara en av dem närmsta. Hon finns alltid vid min sida och jag finns alltid för henne. Jag hoppas vi kommer få ännu fler glada minnen än vad vi redan har.
Jag kommer alltid att finnas här, o avsätt vad.
Jag älskar dig, Sion och Marit för alltid. ♥

Denna bilden var den första bilden som togs på minis mobil, på oss två. Ödet eller bara fakta?
Jag älskar dig ♥
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0