Min vän för dagen

Vatten är något av det godaste som finns när man är sjuk. Denna flaskan ska jag bära med mig var jag än går, så slipper jag springa och hämta massa glas och vatten hela tiden. Riktigt skönt..

Just nu har jag verkligen ont över allt.. Allting är irriterande, till och med kläderna. Jag hade faktiskt kunnat gå naken för att slippa det. Håret gör ont, handflatorna gör ont och mitt favoritlinne som jag alltid älskar är så jävla obekvämt just nu. Jag vill bara sova bort hela dagen.

Ikväll blir det mys med laget. Vi ska tagga genom att kolla på Avatar :D riktigt najs. Hoppas bara att jag mår bättre så jag slipper dö av sjukhet.

Min vän för dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0