Halloj!

Min huvudvärk håller precis på att avta efter en så jävla jobbig dag. Fyfan.. Vaknade KVART ÖVER ÅTTA.. och när börjar jag? jo KVART ÖVER ÅTTA. Jag fick min lilla panik och sprang runt som en galning och fick ändå ingenting gjort. Så jag kom till skolan typ 20 i 9 och tyckte att det var jättehemskt och synd om mig.
Men jag kan lugna mig med att jag bara försovit mig 2 under hela tiden jag gått på Dalslund.

Vi hade tyskaredovisning idag och det gick galant. Förutom att vi inte hade hunnit gå genom det, batteriet på rhodes dator tog slut.. + att allting började med att jag smällde hennes dator i huvudet på Rhode. FINT!

Fick precis reda på att det är tävling på Söndag. NAJS KUL :D
mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0