Det finns alltid vänner som betyder något extra, några man saknar, tänker på och bara vill umgås med hela tiden. Det är något alla behöver, tror jag i alla fall. Vem kan leva utan en vän att trösta sig hos, att skratta med, gråta med, och bara göra sådana tokiga saker som man inte kan göra med alla? Alla är olika och man behöver en av varje. En man kan prata bajs med, en man kan prata med på lektionerna och någon att bara skratta med.

Jag vill bara att mina vänner ska veta att jag verkligen älskar dom, ni är något speciellt. Jag vill att ni ska förstå hur värdefulla ni är, hade inte klarat mig utan er. ♥


ni två är värda allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer alltidalltidalltidalltid vara vi! Du är värdefull!! :) <3

2010-05-09 @ 22:44:11
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/
Postat av: chassis

naaaawi du är gullig vännen! älskis dig (L)

men icke fina bilder på mig, du kunde dock hittat någon bättre bild än den på valborg :O höhöhö

2010-05-10 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0