Dödens

Just nu sitter jag på mitt rum med en grön lantmännen-solhatt och lyssnar på Walking On Sunshine. Jag är jävligt trött i hela kroppen och ska nog snart sova. Tränat från 15.30 till 18.30 på 3 olika hästar. Fanvad underbar Merlin är, shit!
Det var hårt i hela ridhuset och såklart lyckades jag landa på spåret där det är ännu hårdare, så jag skada hälen! Så nu går jag runt med en skadad häl och ett fett blåmärke på gumpalalan! MUMS
Gjorde sammanlagt min kür 2 gånger i skritt och 5 i galopp, sen gjorde jag grunden 3 gånger också. Plus lite annat. Sjukt bra och givande träning förutom hälen och de. Men de går nu över snart :D Pepp inför söndag, som fan
jag när jag va lika pepp efter förra tävlingen med skitfint hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0