ååh..

Det känns som om jag inte är tillräcklig.. Allt jag kämpat för är nu helt plötsligt bortkastat, jag har ingenting kvar. Mitt lag är mitt liv, ni är verkligen det finaste som finns.
Jag har gråtit i 3 dagar nu, jag har mått så jäkla dåligt. Det känns så himla jobbigt när jag verkligen kämpat och när jag vill så jävla mycket..
Allt påminner mig om voltigen, alla fina låtar, priser jag går runt och ser varje dag och bocken som står ute i trädgården.
Visst, jag vet att jag förtfarande tränar med er, men att inte få springa med in på banan sårar mig så mycket så det är knappt sant.

Jag ska verkligen visa dom att jag kan, att jag vill mer än någon annan. För just nu är det så jag känner. Jag ska fan ta och bevisa att det var fel!

Kommentarer
Postat av: Martina

heja mini!! you can do it!

2010-05-23 @ 11:39:32
URL: http://martinaj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0