14 Maj

Jag börjar redan bli frisk så jag är jätteglad :D:D

Idag har jag bara chillat och varit en runda på obs med min finaste Chasmine. Jag köpte en ring som jag velat ha sedan julas och nu har den äntligen kommit tillbaka igen. Innan fanns den bara i silver men nu i guld också så jag köpte den i guld :) Kanske ska köpa en i silver sen också eftersom den är så himla fin :D

Jag och Chasse bestämde oss också för att vi ska till Jeppe imorgon. Vi är bjudna på kändisfest där man ska klä ut sig till en kändis haha. Har funderat på att klä ut mig till Kenza (eller klä ut och klä uthaha) för hon har brunt hår och jag har brunt hår? Bra argument! För hon är väl en kändis om folk vet vem hon är? Hmm.. De måste funka..

Men ikväll blir det bara chillidill så jag blir helt frisk! Måste även rensa rummet på näsdukar..... MUMS
Här är ringen i silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0