trött

Vilken fest asså!!! Shit!
Släkten och andra anhöriga var på kalas här hos Helle och Lenne idag. Vilken fest..
Nu har alla gått förutom Moffe och mammas kompisar. hmmm, hör bara dom skratta där nere. Tror att morfar trivs bra där.

Träningen gick också bra, eller ja.. vad är det som ska gå bra haha? Innan vi stack så tog jag och syrran massa foton så hoppade jag på något konstigt sätt så jag fick skitont i ryggen. Så när vi spelade spökboll och sånt så hade jag megaont i ryggen :(

Nu är klockan 19.31 och jag är skittrött. Om jag hade lagt mig ner så hade jag somnat direkt, garanterat!
När resten lämnat denna vilda fest ska jag och Helle kolla new moon! myyyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0