jävla cykel och jävla blogg

Har suttit i någon timme för att få rätt på Chasses header. Det blev fel och jag skulle kunna döda vem som helst så jävla arg va jag.

Inte nog med det. När vi skulle cykla hem från ica så gick mammas idiotcykel inte att låsa upp så jag och Chasse provade massa olika saker för att få hem den. Vi började med att jag cyklade iväg sen skulle chasse hoppa på i farten och efter det skulle vi hämta upp cyklen som stod redo.
Här har vi resultatet av det..

cyklar och hämtar upp chasse
KUKCYKLAR '(plockar ihop apelsinerna som trillade ut)
WÖÄÄÄÄÄHÄ
Efter det försöker jag cykla medans Chasse satt med cyklen framför sig på min pakethållare. Och efter det går den jävla mesiga idiotiska patetiska fula gamla cyklen att låsa upp. AAAAAAAAAAAAAJGFSDRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0