Hjärtat ville fram och tillbaks

Jag vet inte vad jag ska skriva, ingenting känns okej. Både från mig och till dig. Jag vill inte behandla dig för väl, men ändå inte för dåligt heller. AAH, det är för svårt för mig.
Idag har jag iaf varit i skolan. Dagen har flytit på och varit ganska bra.
Vi hade även vårt första spexmöte. Fan vad ball det kommer bli. Vi fick till och med höra på den fina spexlåten med, nu känns det äntligen som det börjar bli vår.
Vi har också tränat på vår tyskpjäs. MMHMM, kasta ölburkar, sjunga If I saw you in heaven, misshandla och buga - kan det bli bättre?
Nu har jag nästan precis kommit hem från Fredde och vi har spelat kort. FAAAN vad jag hatar att förlora......


Kan man tänka sig att det alltid är lika kul att åka hem med dessa två från träningen haha

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahah! Och så denna bilden också. Vi ser ju ut att ha galet skoj! :D

2010-03-15 @ 21:11:44
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mini = Skitgubbe

HAHAHAHA :D

2010-03-15 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0