.

Detta har alltid varit min lilla egna hemlighet.. Eller ja, det har gått till och från.. Men just nu känner jag bara för att skriva av mig om hur jag egentligen känner.
Jag hatar mig själv, jag ser mig som en väldigt dålig och ful människa. Jag får ångest varje gång jag kollar mig i spelgen och har absolut inte något självförtroende överhuvudtaget.
Vad jag än gör är jag dålig på något. Fick jag tre poäng från alla rätt på So-läxförhöret mår jag dåligt över det, går svingen dåligt på träningen går hela träningen åt att jag tänker på det. Jag är sån, det finns antagligen ingenting som kan ändra på det.
På senare tid har jag verkligen försökt att ta tag i mig själv för att någon gång kunna känna mig nöjd med mig själv.
Jag har försökt att helt och hållet försökt att sluta äta.. Jag hatar mig själv om jag äter, men blir bara svagare och svagare om jag inte gör det.
Idag var det den fösta gången jag åt i skolan.. Efter det mådde jag så dåligt för att jag kände att jag svikit mig själv på något sätt.
Beep-testet gick dåligt i onsdags och jag blev yr så fort jag reste mig upp. Men det fick mig att känna att jag klarat av att inte äta. På något sätt fick det mig att känna mig starkare, som en bättre människa.

Men jag mår bara ännu sämre, eller hur jag ska beskriva det. Jag känner mig stolt över mig men samtidigt mår jag så dåligt över att jag ska behöva göra en sådan sak.
Jag jämför mig med mina kompisar, då alla är helt perfekt. Jag känner mig som en knubbig dvärg rent ut sagt.
Jag tar inte illa upp när folk kommenterar min längd, inte alls. Men när någon kommenterar att jag är tjock eller något annat går jag och tänker på det i flera veckor.
Jag kan inte kolla folk i ögonen, jag känner mig nedtryckt och för dålig för att göra något sådant. Det är hur jag är, jag hatar mig själv rent ut sagt.
Denna bilden fick vi på konfirmationen för att sätta in i våra böcker. Just nu känner jag mig som på bilden, fast tvärt om.
WHAT MATTERS MOST IS HOW YOU SEE YOURSELF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0