You better knock, knock, knock on wood, baby, oooooooo ooo yeah!!!

HAALLÅÅ!
Nu var det verkligen länge sedan jag skrev här.. Jag har varken haft ork eller tid till det, men nu är jag tillbaka.
Under dessa dagarna har jag varit på kalas hos min fina Chasmine, kollat på när grabbarna spelat poker, sovit och tränat. Fy vad bra, så himla bra!

Igår tränade jag och det gick superduper bra. Johnny kom och fick rätt på mina upphopp och svingar, känns underbart :D

Nu har jag precis kommit hem efter en runda på obs med Moffe. Vi åt god mat på kryddhyllan och köpte stötdämpande inlägg till hälen. Hoppas nu verkligen att dom funkar, för då ska jag träna tills jag dör!

Jag kan också lägga till att min kamera är död, den går inte att återuppliva. Jag börjar snart gråta.. :''''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0