SM!

Efter en lång och fartfylld helg är jag hemma igen. Har inte orkat, eller haft lust att blogga eftersom jag inte mått så bra. Dagen igår spenderades på akuten. Som tur var foten inte bruten eller skadad på något annat sätt än att den är svullen och blå. Jag och mamma fick sitta i ett gipsrum i en halvtimme, gissa hur nervös jag var. Jag satt och planerade hur jag skulle kunna vägra att ta på mig ett gips mitt i sommaren. Något förslag var att bara resa mig upp och säga " ÅHH, nu har jag inte ont längre" och ta mina kryckor och hoppa ut. Hahah, det hade nog varit något. Men jag slapp det :)

SM gick väl hyfsat bra, lite missar sådär men jag ska nog vara nöjd. Laget tog guld vilket är super duperkul :)

Nu ska jag ta och hoppa ut i solen och läsa cosmopolitan igen! Ha det bra :)
Bild från min kür i helgen.

Kommentarer
Postat av: janni

du var verkligen jätteduktig!! blev helt imponerad av dig faktiskt! :)

2010-07-20 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0