Vad jag bryr mig om just nu!

Just nu vill jag bara sätta mig ner på toaletten och skita ut allt, bara slippa bry mig.. Mamma är sur för att jag bara tittar på tv hela tiden, men jag har inget annat att göra.. Mitt rum är städat, det är söndag och träningen har inte börjat än. Kanske därför jag känner mig så ful och uttråkad exakt hela tiden, vem vet !?
Jag sitter här i min ensamhet, utan byxor om jag ska vara helt ärlig..
Jag vill att våren ska komma, så jag kan skaffa mig ett roligare liv. För just nu så känns allting så meningslöst.
Skolan har iaf börjat, vilket jag både tycker är bra och dåligt. Jag har nästan fått in alla rutiner och annat, nu är det bara träningen som fattas. Jag längtar så himla mycket tills på torsdag, då träningen börjar. Men jag har en stark känsla om att jag kommer bli så himla besviken. För det är ju alltid någonting..
Jag känner mig hemsk mot mormor, eftersom inte tänker på henne lika mycket som innan. Det har kommit upp så mycket annat, så jag knappt har haft någon tid för det. Det har gått 3 år och 161 dagar sedan hon gick bort, jag vet inte om det är en lång eller kort tid, det ända jag vet är att det har varit förfärligt i vissa stunder.
Jag kommer i alla fall aldrig glömma henne helt. Den 9 Augusti kan vi stoppa upp någonstans...

Nu har tårarna långsamt börjat rinna ner för mina kinder, ibland är det bara så skönt.. Min klump i halsen blir bara större och större för fler och fler saker. Snart bubblar väl dubbelhakorna fram!?
Saknar den här tiden något enormt, fast ändå inte. Den var så fin men ändå så smutsig.. Jag har svårt att bestämma mig om den tiden är värd att minnas eller jag bara ska kasta bort den? Det är ju ändå nästan hela min barndom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0