känner mig random!

FAN VAD JAG KÄNNER MIG RANDOM IDAG
Idag har varit en bra dag!
Jag vaknade vid 11 och började läsa twilight, aas najs :D
Efter det åt jag frukost och satta mig vid datorn (ovanligt, hihih)
Sen ville Nattis äta kebab med mig, så vi cyklade till palarmo! Men såklart var det stängt.. Så kom jag på den strålande idéen om att cylka tilL OBS d:. Så det gjorde vi! HAHAHAHA, har alltid så himla kul med NÖÖTTAN! Så vi delade på en salami på via bajset.. :D super najs!
Nu har jag precis slått Fredriks rekord på spelet på fejjan, KÄNNS NAJS :D
Ikväll blir det mys med en random film! :D


hahahahahah dööööör så kul det är att vara ensam hemma :D


Så jävla random! HAHAHAH :D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0