23 Januari

Tja!
Igår var vi ju som sagt hos Julia. Där käkade vi tacos och kollade på gamla voltigefilmer. Galet vad jag och Nattis såg överdrivet glada och speedade ut exakt hela tiden! SÖTT!
Typ kvart över 9 skulle jag och Nattis ta bussen och tåget hem, men såklart va bussen jävligt sen. Så vi fick stå och vänta på bussen från 21.15 - 21.54 ungefär. Jävligt kallt och surt. Sen när vi kommer på bussen är busschauffören helt konstig och bara svamlar så att vi inte fattar någonting. Så vi missade ju 53 tåget, så vi fick vänta till 21 tåget.


Men när vi kom fram så mötte jag upp Fredde och GA (använder tyskans smeknamn haha). Så stack vi hem till
Filippa. Där var väldigt mycket folk så vi satt mest vid bordet och hängde haha. Sen när vi skulle hem så hade min halsduk försvunnit, får hoppas att ingen tagit fel. Surt..
Jajaj, nu ska jag ner och käka frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0