vad har det tagit vägen?

ÅÅÅh, jag känner mig så hemsk.. Har nämligen varit världens oschystaste kompanjon! Känns så iaf..
För ca. 1 år sedan var vi verkligen bästa kompisar och gjorde allt tillsammans. Det var lixom inte " vill du hitta på något idag" utan " vad ska vi hitta på idag?". Men nu är det verkligen inte så längre. Har nu förstått vad jag gått miste om, en superrolig och underbar vän som jag har så mycket gemensamt med. Men hur är det nu? Allt känns så spänt och oskönt. Visst det har blivit bättre, men ändå!?
Vill bara ha tillbaka våra fina dagar och upplevelser igen.. Vi som skulle ta betalt för våra utflykter till malmö, haha! BÄST rent ut sagt!
Och nu är det en kompis du behöver,och du ska veta att du verkligen kan räkna med mig..
För jag älskar dig, och kommer alltid göra det!

JAG SAKNAR DIG!♥


Kommentarer
Postat av: marit eller sion, kommer nt ihåg mitt eget namn men skit samma :D! du vet vem!

naaaaaaawww så gullig du är bästis! jag vet oxå att de har skett, att vi glidit isär, och jag vet faktiskt nt vad de beror på. eller jo, jag tror jag vet. men de har livit bättre nu. och som sagt, just nu är jag i de läget och behöver verligen en bästa vän. men jag visste nt om de vr du längre. så vem skulle jag gå till? jag satt för mig själv mitt i natten och grät.. och tänkte på två av mina kompisar som var så himla bra kompisar att dem cyklade hem till varandra mitt i natten när nåon mådde dåligt. jag ville så gärna ha någon som dom, men vem? var de du, eller någon av dem andra tre tjejerna? vem skulle jag gå till.. men nu vet jag att jag har dig, och jag tycer vi får ta tag i de. för nu längre ska de nt vara, ska vi hitta på något, utan vad ska vi göra idag. för jag saknar de som in i, alla källar när vi åt lövbiff med KALL bärnesås haha :) så jävla bäst! kan inte bli bättre. jag tycker att vi ska försöka att göra de bästa av sitvationen och vi båda måste verkligen kämpa. fight for it.. älskar dig bästavän, erica svensson (L)

2010-02-06 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0