Torsdag

Faaaan, tror att jag börjar bli sjuk.. Jag känner mig helt hängig och har ont i halsen och nyser med jämna mellanrum! Inte kul.. Ska ner och göra lite te som jag ska dricka samtidigt som jag städar mitt rum. Tror att det är en liten anledning till att jag mår som jag mår, här ser rent ut sagt förjävligt ut.. Sen gör ju saken inte det bättre att jag är väldigt allergisk mot damm. Tummen ner..
Måste absolut må bra imorgon eftersom jag ska åka till Vallåsen och åka skidor.


en bild från förra gången jag åkte skidor, åååhh så himla kul :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha så jävla fin bild alltså ;D

2010-03-01 @ 13:00:39
URL: http://martinaj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0