sunday

Jag har som sagt varit sjuk nästan hela lovet.. Det är såååå härligt!!
I fredags så hoppade jag Vallåsen. Svårt beslut, men jag mådde rent ut sagt piss. Istället kom Chasse sen drog vi hem till Fredde och kollade på film, har glömt vad den heter men dom slogs mycket. Och jag trodde att dom dog hela tiden, men dom gjorde inte det haha..
I lördags mådde jag sådär. Jag tog tåget till obs och väntade där i ungefär en halvtimme på att bussen skulle gå till Malmö. När jag gick där så höll jag på med mobilen och gick plötsligt in i något. När jag sedan kollade upp vem det var så såg jag att det var Charlotte Perrelli. heheh, inte varje dag..
Sen tog jag bussen till Entré med Chasse. Dagens inköp var en cola och morotskaka på wayne's coffee och panodil.
På kvällen stack jag hem till Fredrik där Axel, Alicia, Harry och Chasse också var.. Jag var otroligt trött och kände mig febrig så jag var nog inte så trevligt sällskap haha..
Chasse och jag pallade inte cykla hem på kvällen så i sov över och drog hem vid halv 10 idag.. Under dagen har jag bara sovit, sovit och sovit.. Verkligen kul sällskap för Chasse.. hihih
Jag hoppas att jag mår bra imorgon så jag kan dra till skolan och börja leva ett normalt liv igen. Blir så ledsen av att vara sjuk..
min favvolåt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0