megamys

Just nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på Lennart med Björn Rosenström. Han är min GUD.
Förövrigt är Onsdagar en mycket bra dag, mycket mys.
Och idag är jag glad, för idrotten var bajskul idag. Inte så ont idag, så det var superkul :D
Nu ska jag ta och plocka undan på mitt otroligt stökiga rum, allt från voltigepris till Helenas brev från cdon.com (som jag hittade i min säng när jag skulle sova igår).

Imorgon ska vi iväg till Lund med klassen och vara där hela dagen. Något jag verkligen ser fram emot eftersom i får äta precis var vi vill. Kom precis på att det var det ända bra... Bara den jäkla snön inte börjar vräka sig ner så vi får stanna i skolan och ha lektioner, det skulle varit BAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0