Greta och Lisa - världpremiär.. kan man väl kalla det`?

Nattis och jag hade väldigt kul åt "Greta & Lisa" som är en liten film vi spelade in 2007.. Det skulle bli en film som vi skulle visa för laget på vår Halloweenfest, men just den filmen visade vi dock inte. Och tur är väl det, både Helena och mamma såg den för första gången idag.. HAHA den är inte så naajs..
Efter det kollade vi på Eva och Adam. Mycket rolig film hahah.. sjukas vad härligt!

Jag känner min fortfarande dålig fast jag tagit tabletter.. Inte kul alls..Kände precis hur lite spya ville tränga sig ut ur mig kropp.. Lite för mycket information kanske? förlåt! Så jag fick skita i träningen och ska bädda ner mig i soffan och kolla någon film med mamma! Mysigt!

mini och nattis när vi var som stördast.. år 2007

Kommentarer
Postat av: Natalie

greta och lisa :( hahahah

2010-02-23 @ 22:08:25
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0