åbs med min ängel!

Jag cyklade till stationen och kom på att jag glömde min mobil hemma.. Och jag skulle inte hinna cykla hem och hämta den för då hade jag missat tåget.. Så jag bestämde mig för att skita i den.. Men när jag kom till obs gick jag runt och letade efter Chasse, men hittade inte henne.. Så jag satte mig på en bänk utanför scorett för att inte gå om henne ifall vi båda letade. Så där satt jag i minst en halvtimme och väntade och bestämde mig sedan för att en sista gång leta och om jag då inte hittade henne så skulle jag antingen gå hem till henne eller ta tåget hem till mig. Då hittade jag henne och fick då reda på att hon suttit vid Tasty House på grund utav samma anledning.. Lyckat...


Köpte två ringar på HM för 29.50 styck
och örhängen som också är från HM och de också för 29.50
Billigt och bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0