Massa om pengar!

Har bytt design eller vad man nu kallar det. Tryck på F5 om ni inte ser det!

Idag spenderade jag förmiddagen med Natalie i Malmö. Vilka fynd jag har gjort, riktigt gött! Köpt En tröja, ett linne, byxor, armband, örhänge och halsband för BARA 150:- Så himla sjukt! :D Är så glad- Kommer in bilder på det imorgon för jag orkar inte hålla på nu ikväll.

Har precis sett Snabba Cash med syrran, riktigt konstig film. Jag satt bara och va arg genom hela. Men tur att jag inte såg den på bio, nu har jag iaf sett den och blev lite besviken eftersom jag väntat på att se den sen jag hörde att den skulle komma ut på bio. Det har bara inte blivit av, att jag inte betala för den haha.

Pratade precis med Fredde som är i Kanarieöarna. Han hade badat med sjölejon och satt vid poolen och hade tråkigt. Hur kan man ha tråkigt utomlands. Klagaklagaklaga.. Här sitter jag hemma och hade njutit av varenda sekund vid medelhavet. Oh, nu ska jag drömma mig bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0