Fredagen den trettonde!

Idag är det fredagen det trettonde. Ingenting har hänt mig än, men som man säger: "Man ska inte ropa hej förräm man kommit över bäcken". hehe..

Jag har bara slappat idag. Jag börjar känna mig lite sjuk nu, jag har såna irriterande nysningar och annat för mig idag. Inte kul!

Igårkväll var det träning. Men bara 1 timme, och vi kom inte igång förrän kvart över så vi hann inte göra så mycket. Så vi hittade på en ny runda som vi kallar HEM. "Ska vi springa hem? Nej, det blir nog lite för långt". Hon är fin, den där Martina haha.. Vi döpte den till Hem eftersom Helena, Jag (Erica), och Martina kom på den. Underbart, verkligen underbart!

Nu känner jag verkligen att jag bara babblat på en massa onödigt så nu ska jag avsluta detta inlägg med att skriva att jag verkligen älskar smoothie. Random va?
För att avsluta detta inlägget läggen jag in en random bild!
FAN VAD JAG ÄR RANDOM!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi visst är jag :u puss!

2010-08-17 @ 13:22:12
URL: http://martinaj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0