svejs

Idag mår jag kasst.. Har träningsvärk överallt och ont i halsen och känner mig väldigt trött.

Det va iofs skönt att börja 10 idag, så jag fick sovmorgon. Hade bara 3 lektioner och dagen har varit bra tills jag började få ont i halsen på matten.
När jag kom hem så la jag mig i soffan och kollade två avsnitt förhäxad för att bli lite piggare. Har även bakat 2 kladdkakor och ska antagligen baka negerbollar sen också. Cafeterian imorgon.. NAJS
Måste bli frisk till imorgon, har stora planer för att fira addi. Heheeh, vi har startat en tradition som innebär att vi gör något som överraskar den som fyller år, ska bli så kul.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så hon kan göra mat.

bild från planeringen inför Linns lilla överraskning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0