MINIOLISMEN!

Jag har hittat på en egen religion. Det heter Miniolismen och självaste jag är religionens Gud.
I denna religion ska man varken be eller offra saker, man ska bara vara sig själv.

Endast en regel bör följas:
◊Var sig själv

Detta innebär att man inte skall försöka vara någon annan än sig själv. Är man en idiotisk jävel så får man vara det, men då man skall dock bli inspärrad i källaren full med ankor och gäss. Och tvärtom, är man snäll och en fin människa så får man leva utan dessa hemska varelser. I denna religion är ankor och gäss helvetets djur och förtjänar därför bara att leva med idioter. Ingen skall dödas, bara spärras in. Däremot är hundar väldigt heliga djur och dem skall därför behandlas gudomligt och ingen får någonsin tycka ner en hund.

Religionens heliga bok heter Sune. Det finns en rad olika böcker, alla dessa skall läsas för en plats i religionen.

Bennafton är också en helig dag och skall därför firas med mycket mat och suneläsning. Man skall trycka i sig allt man vill och alla bör vara med. Man ska även spela sällskapsspel. Datumet för denna afton är inte riktigt satt än, jag återkommer med besked.

Natalie Brixland (min Bennis) är min profet och skall därför behandlas med all respekt. Hon är den snyggaste och smartaste människan som jag någonsin skådat.

Som jag skrev innan skall man inte be, man ska bara ha stor respekt för Mini (guden).

När man ska sova får man gärna rita fina sträck i huvudet som Mini gjort på bilden under.

Detta är då Gud, ingen annan kan någonsin bli gud.

Kommentarer
Postat av: Anonym

CP UNGE!!!

2010-04-27 @ 21:49:00
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/
Postat av: muggen

hahahah nice text;)

2010-04-28 @ 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0