kort hår

Jag tycker att mitt hår har blivit så jäkla kort sen jag klippte mig. Hoppas på alla mina äckliga tår att de växer ut snabbt igen så jag kan få mitt drömhår. Heheheh..
Jag går och tjatar om det hela tiden och tror att mina vänner börjar tröttna på de eftersom jag antagligen har längst hår av dom..
Och förresten så älskar jag min coola tröja från HM. Den är så skön men samtidigt så jäkla cool. Jag är ju också himla cool, därför tror jag att vi passar väldigt bra ihop.

Just nu sitter jag här med värsta magknipet för att jag inte orkar gå ner där nere och äta. Varje gång jag skiter i att äta får jag så cpont i magen och då tappar jag aptiten och skiter i att äta så jag får ännu mer ont. Och då får jag tillslut krypa till köket och fixa någon äcklig macka med ost, fan vad jag har tröttnat på det. Så nu ska jag nog dra ner mig till köket och hoppas på att mamma köpt hem något så gott så att jag dör.

håret som ska bli så jäkla långt ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0