JAG ÄLSKAR ATT SLUTA TIDIGARE

Det är kul när lärare är sjuka så man får sluta tidigare. Vi fick sluta 11.45 när vi egentligen skulle sluta vid 2. UNDERBART!
Vi hade NP i matte också och b2an va sjukt cp, så jag gjorde typ inte sista uppgiften typ. Men b1an hoppas jag på att den gick bra.

Snart ska jag åka iväg med Bennis med hennes vovve till sjukan.. Det var nog bara någon koll så vi får hoppas att de blir bra snart. Han är ju så söt. Efter det åker vi direkt hem till Lina och kränger pizza, umgås med laget och fixar det sista inför tävlingen. Det ska bli så mysigt!
när jag kom hem slängde jag mig dirr i soffan och kollade på förhäxad och soooomnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0