huvudvärken knäcker mig!

Fick gå hem tidigare från skolan eftersom min huvudvärk vägrar att försvinna.. Värst var det under NP- provet men får hoppas att det gick bra ändå. Jag stack hem efter vi käkat och kollade på förhäxad och somnade såklart direkt.. Sen sov jag i typ 2 timmar så blev det bättre..

Måste berätta en sjukt läskig sak. Tilda vågar gå upp för trappan nu men sen när hon är på mitt rum blir hon helt vettskrämd. hon skulle springa ut så jag tröstade henne så skakade hon och sådant läskigt.. Sen när jag släppte henne så sprang hon ner.
Och detta har hänt för någon dag sedan också.. Fast då var hon inte lika rädd!
Nu ska jag gå ut med skönheten en runda och hoppas på att det inte flammar omkring spöken på mitt rum. Det sägs ju att hundar ser sådant......

denna läskiga bild passar in på denna dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0