första april

Direkt när klockan slått 12 blev jag lurad, eller ja.. "Jag gick in i garaget för att mecka med min moped, så när jag öppnade dörren flög en skata in i den och dog". Så lättlurad är jag..
Min söta Chasmine sov över hos mig och vi var väldigt sociala, hon la i min säng vid hennes dator och jag satt vid min och så pratade vi på msn och sjöng till låtar vi spelade upp.
På morgonen vi vi gå upp redan kvart över 8 för att vi skulle ta tåget vid halv 10.. Vi skulle ju till stan men underbara farmor. Om jag hittar min kamera så ska jag fotta allt jag köpte :D kuuuuuuuul, tack farmor. Vi åt även på jensen♥
Idag ska jag nog leka med min underbara Bennis, får hoppas att Timon mår mycket bättre idag. Stackars lilla vovve.

Kommentarer
Postat av: natalie

timonen mår bättre idag, tur e det :D

2010-04-02 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0