Gårdagen!

Igår började dagen med att jag tog tåget med Helena in till Malmö för att möta upp farmor.
Vi åt massa god mat och inhandlade hela vinters garderob, eller nästan i alla fall! Hihihi :D
På hemvägen räknade Helena och jag ut att farmor lagt ut 3514 kr ( av det 500 + mat till sig själv) på att gå i stan med oss!
Tack farmor :D
På kvällen fick vi köra en aning tidigare till träningen än vi brukar eftersom jag skulle bil intervjuad av Matilda och hennes kompanjon. Väldigt annorlunda måste jag säga.
Efter det tränade vi!
På kvällen skulle jag iväg med Nattis, Sara och Moa på etage. Roligt att folk kan vara så seriösa med detta. Hahah, vi tog i alla fall kvällen på vårt sätt.
Tillbringade natten hos Natalie tillsammans med Moa. En mycket mysig natt och förmiddag måste jag säga.
POSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Nataile

tack för att du hängde med! POSSSSSS!

2009-10-29 @ 11:15:32
Postat av: Erica

TACK för att jag fick hänga med! hehe

2009-10-29 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0