full rulle igen!

Nu har jag inte bloggat på länge. Har inte haft tid helt enkelt!

Ihelgen var jag på konfimartionsläger, vi gick hela dagarna. 4 mil! Har nog aldrig haft så ont i fötterna!
Men helgen hade ju sina roliga stunder, ganska många! När jag tänker tillbaka är det två saker som fastnat i huvudet.
" Ner, in, upp tryck och grejja" och Per Gessle som sitter i ett skåp med en gitarr och sjunger "dont worry, be happy" samtidigt som han dricker lacknafta ur en kastrull och spottar ut kondomer på folk!
Trevlig helg, tack för er underbara humor folk!

I denna vackans början har jag pluggat! Har en massa plugg på gång. Imorogon blir det No-prov!

Men nu ska jag snart äta sen plugga in det sista och sedan iväg på träningen!




kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0