vila!

Nu känner jag bara att jag vill vila och ta det lugnt. Nu är det ju bara en vecka till sen är det lov. Efter det kommer praon. Härligt att få lite annorlunda på schemat.
Ikväll blir det träning, men orkar verkligen inte. Kommer ändå inte få göra ett piss. Förlyld är jag också, näsan rinner stup i kvarten.
Och imorgon har vi beep-test!
nog med klagande

Idag var det kör, och vi sjöng världens härligadste sång! Man blir riktigt glad av att höra den. :)
Imorgon ska jag med Chasmine till Entré. Har inte varit där. Spännande!
Simmandet är slut för 8:an. Hatar verkligen det. Fick ont i ryggen också som inte gjorde saken bättre.

Nu ska jag ner och ta mig en macka.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0