tisdag!

Denna dagen har gått ganska snabbt, även fast vi har många lektioner så snabbade den på sig ganska bra ändå.
Måste plugga en massa till musik och matte proven. Jag måste verkligen förstå matten. Måste iallafall få VG på matten. Och göra bra ifrån mig på musikprovet. Och på torsdag har vi även redovisning i engelskan, ska berätta om Håkan Hellström. Har bara en liten del att läsa, anna va snäll och tog resten medans jag skriver ord på tavlan.
Och jag tror att de va redovisning på so:n på torsdag också, eller nästa vecka. Men de är bara en liten.

Nog pratat om skolan. Ikväll är det ju träning. Är faktiskt lite pepp idag, ska kämpa för mig själv iallafall. Göra min kür en massa gånger. Och bli smal.

Tror att jag ska ner och ta en god macka nu.

Ha de bra allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0