helg(Y)

Nu har ännu en vecka gått, har haft mycket att göra, så har inte hunnit blogga. Allt från träning til en massa plugg, eftersom jag har haft två prov och redovisning denna veckan. Tur att det är över. Men snart ska man börja plugga NO eftersom jag har prov på onsdag. Det har kännts helt meningslöst att träna, man får ju aldirg göra något. Men gah, jag vill bara göra upphopp just nu. bara få rätt på allt.

Inte så långt inlägg idag, ska gå ner och ta något mumsigt att äta och vila litta!

Smsa om ni har tråkigt!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: sara

MAT!

Sara älskar!

2009-03-20 @ 23:06:56
URL: http://popcornskungen.blogg.se/
Postat av: janni

sv;

fan va cool du är ;) omg jag vill ju vara lika cool som dig HAHAHAHAHAHHAA grow up!

2009-03-21 @ 10:47:20
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Erica

Det har jag inte sagt, men din blogg är så otroligt töntig! Jag är 3 år yngre än dig, men beter mig äldre än dig iaf. Kollar av blondinbellas blogg och sriver lika dant. Och jo, förresten, hur går de men ditt företag, Janni AB eller vad du nu kalla det :)? lyckat ellerhur !? SÖÖTTEE JANNI !

2009-03-21 @ 13:21:18
Postat av: janni

HAHAHAHA jag läser inte ens blondinbellas blogg. och vad är det som är samma i min som i hennes? vad jag har hört skriver hon bara om kläder, smink och hennes roliga liv?! det enda jag skriver om är skolan, och vad jag gör om dagarna?! MEN HAHAHAHAHHAHAHAHHA de med mitt företag var IRONI! sjukt att du inte ens fatta de.. HAHAHAHAH ofta jag ens skulle vilja ha ett företag?! AHAHAHAHHAAHHAAHAHAHHA & om min blogg nu är så himla töntig, varför läser du den? och ja, du beter dig fett mycket äldre när du sitter och kommenterar fett onödiga saker i min blogg som jag inte ens bryr mig om? HAHAHAHAHA sjukt kul :D

2009-03-21 @ 16:01:15
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0