Halli hallå!

Då gick denna dagen åt till att sova, jag är så himla trött. Nu sitter jag här och letar musik till min kür, eftesom jag får fixa allt själv. Jag älskar verkligen mina tränare! Jag ska tydligen tävla på ÖRS tävlingen. Fast jag inte gjort nåtot av min kür i galopp. Yaaeeh , LYCKA TILL säger jag bara!

Fredagskvällen spenderades med min bästa vän Natalie. Vi käkade på centra och kände oss feta, sen cyklade vi hem till henne. Kollade på en massa filmer vi har gjort, verkligen underhållande. VI ÄR BÄST :) .

Nu ska jag fortsätta med den trevliga musiken.

Ha så skoj denna underbara lördag!

Kommentarer
Postat av: janni

ja, då måste jag leva jävligt länge så mycket som jag har skrattat åt dig idag din lille fjant :)

2009-03-21 @ 17:38:38
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0