dåligt av mig.

Har börjat bli dålig på det där med att blogga. Skärpning mini!

Veckan har varit ganska trevlig, med mycket äventyr. I tisdags åkte jag och chasse buss och kom på att vi skulle av där. så jag sprang mot utgången och hoppade ut medans dörrarna stängdes, men på bussen står chasse. Och åker iväg. Hahaha, härligt. Sen dagen efter välte jag ett glas i skolan. Och efter dess ställer ingen glas på min bänk.
Igår blev vi intervjuade i tidningen. Får hoppas att bilden inte kommer med iallafall. Närbild :(.  Får väl ta och läsa i skånda dagbladet idag och se vad som står på.
Idag tängte  jag att jag skulle ut och cykla ganska långt. kanske blir en runda till obs och en runda i arlöv och tillbaka. Sen blir det plugg så får vi se vad som dyker upp sedan.

Kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: sara

Ja, bäst för dig att du gillar min uppgift mini!

2009-03-14 @ 12:39:55
URL: http://popcornskungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0