lalalala.

Veckan har inte flytit på som vanligt.

Måndagen och tisdagen spenderade jag med min syster i götebog! Efter halva måndagen blev jag sjuk och vi mådde inte alls bra! Men tack för en underbar resa/konfirmationspresent bästa syster! 

På onsdagen var det sista gången jag skulle träffa Chasse innan hon åkte till egypten. Hon fick sin present eftersom hon fyllde år dagen efter. Saknar flickan<3

Midsommar spenderades i stugan med min härliga familj. Men vid 6 tiden blev jag trött och gick och la mig i sängen och somnade, sen vaknade jag och då var det lördags morgon. 

idag är en sån dag som inte borde finnas, bara jobbig. Ingenting är öppet, vädret är jobbigt och ingen är på bra humör! 



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0