Rubrik

Just nu känns allt bara konstigt. Det är juli men ingen sol, jag har ont i min svanskota och alla verkar ha någonting att göra idag utom jag!
I måndags var jag i lund med Helena. Vi åt vars en god Tost på Cofee point och till det drack vi svalkade coca cola. Nu lät det som att de var världans godaste och härligaste lunch, men härligaste var det tyvärr inte. Salladen blåste omkring och solen gick och kom som den ville, men maten var fortfarande god.
Innan vi åkte hem hyrde vi 3 filmer på Hemmakväll. Det blev Wallander, Allt flyter och Valkyria. Nu har vi både sett Wallander (som vi såklart började med) och Allt flyter som vi precis såg med Martina. 
När vi kommit hem åkte vi hem till moster där vi fika och filade Tildas klor. Tilda har börjat bli vår lilla prinsessa!
Igår gjorde jag inte mycket mer än vad jag gjort idag, var bara hemma och mös tills kvällen kom då det var träning.

Nu ska jag hitta på annat skoj. 


Puss 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det på bilden?

2009-07-22 @ 22:37:58
Postat av: erica

jag och nataile :)

2009-07-22 @ 22:48:00
Postat av: Natalie

Natalie jag?, HHAAH?

2009-07-24 @ 12:20:12
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0