listeflickan

JA ELLER NEJ FRÅGOR

Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: ye
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: en gång för mycket
Köpt lösgodis för över 50 kr: en gång för 50,50 kommer jag ihåg
Haft träningsvärk: jadddååå
Önskat att du var det andra könet: neej
Velat vara ett djur: jaa
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha ja
Hatat choklad:
varanna dag när jag va liten!

VEM

vem är i rummet med dig?mamma
Vem fick du senast sms av? nattis
vem tänker du på nu? Nattis
vems hus var du senast i? mitt!
sa du senast "jag älskar dej" till? chasse eller nattis
önskar du var med dig nu? syster
vem är din favoritsläkting? moster, morfar och kusin
vem i din skola går dig mest på nerverna?
chasse den idioten


VAR

var går du i skolan? i åkarp
var är din telefon? mellan benen 
var är din mamma? på toa
var sover du?i min säng
var fick du tag i tröjan du har på dig? från laget i konfirmations presenT
var i ditt rum är du?
är inte på mitt rum

VAD

vad åt du senast ?ett päron
vad drack du senast ? mjölk
vad är det för färg på dina byxor ? mörkblå
var är den närmaste saken som är blå ? byxorna?
vad gillar du mest med skolan? rasterna
vad har du på fötterna ? smuts
vad är din favorit färg ? blå
vilken film såg du senast ? twilight
vad hör du just nu ?  
mammas tjat

HAR DU NÅGONSIN

1. sovit i en annan säng ?men ja
2. tyckt att din kusin är het ? hetast!
3. sovit naken ? har jag säkert när jag va liten
4. kört över hastighetsgränsen ? men hur då?
5. målat om ditt rum ? jaoo
6. dansat framför en spegel? de har väl alla?
7. fått hicka ? jag hade hydro vibbriko
8. stulit pengar från en kompis ?  men nej
9. hoppat i en bil med folk du just träffat ? påväg till voltigetävlignar ja !
11. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? kanske
12. älskar eller saknar någon nu ? jaao


HUR

Svarar du i telefonen:  Hej
Sätter du på dig strumpan: som folk brukar
Gör du när du är kär i fel person: vet inte
Tycker du om gul-bil-leken: nejjjjj
Mycket pengar har du i plånboken : inga
hur mycket är klockan: 18.32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0