!

Igår blev det en liten runda in till Lund med Natalie! Hittade en massa saker man vill ha som vanligt. jaja, köpte iallafall hårgummiband, som jag stolt kommer ha i håret och inte på byxbenen! 
Efter det åkte jag och min kära familj in till morfars stuga i Malmö. Vi grillade och kollade på allsång på sansen! 

Idag ska jag och Nattis åka in till Malmö och hälsa på vår kära lagkompis Eira. Hoppas på fint väder så vi kan ta en runda till stranden! 
Ikväll bär det även av till hyltarp för att träna. Efter det åker vi hem till Pernilla och ska grilla, blir kanske även ett dopp i hennes pool om vädret tillåter! 














¨
nu får det räcka!

PUSS

Kommentarer
Postat av: syster

mini för helvete:p

2009-07-01 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0