trevligt värre !

Idag, den 6 januari 2009 händer mycket ! träningen börjar idag, kameran är frisk och ja, vi ska inviga våra nya voltigebyxor som vi har sytt själva !
Jag är så duktig för jag har kommit på hur man lägger in bilder nu (Y), innan har jag inte fattat hur jag har gjort och inte hur man får bort dom för den delen heller ! Men ja, nu har jag mixtrat och klistrat så nu funkar det (H) !
Jaja, men idag börjar ju träningen igen. Man vet ju inte vad man ska säga om det. Man vill ju att de ska va bra, men man har börjat förstå att de aldrig kommer bli som förr. Men ja, vi får se hur det går.
och shit vad jag är glad för att min kamera är klar :D.. NU SKA DET FOTTAS :D !!! buuuss !

nu får ni se en liten snygg bild här eftersom jag är så smart och kom på de alldeles själv :)

stå på händer .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0