Tack för mitt 2008

2008
mitt 2008 har varit både bra och dåligt. Vill bara säga tack till alla som har gjort mitt 2008 så här bra :).. 
Alla minnen från lindängen. Både bra och dåliga. Saknar vissa faktiskt. Hade trevliga dagar där med.
Januari och februari kommer jag inte ihåg så mycket ifrån. Va väl ganska mycket med nattis antar jag :)..
Mars fyllde ju mammsen år och det va märkestagning på voltigen. Lite knasigt men de va väl bra. Och jag får ju inte glömma att jag har varit med i tv också. Hahah, med gamla klassen. På Bobster eller vad de nu heter. Och då blev mitt nya namn vindrutetorkaren. Och där va ju sibel också. Och hon tyckte nog inte om michelle " ass sibel" hahahaha !
April va en ganska okej månad. Syster fyllde ju 19 år. Och lina hade möhippa. Väldigt busigt va de. Och vi hade överraskningsfest för helena med voltigen, som hon inte alls visste om.
Fick reda på en sak som förändade mitt liv väldigt mycket. Att vi skulle flytta :D :D.. Har nog aldrig varit gladare.. 
Maj började inte så bra. Men det va ju lina och pers bröllop. Roligt va de :).. och sen den 5:e fick vi huset här i åkarp. Och jag var här varenda dag för att måla. HAHAHA, träffade nattis ganska ofta då ;).. och sen den 10:e flyttade vi hit :).. 
Juni. Slutade på lindängeskolan. Syrrans student och fick en ny kamera :).. Och jag hälsade på min nya klass för första gången. Rikigt läskigt va de. hahah. men kunde ju inte säga att jag inte ville komma när jag pratade med karin i telefon. hahaha.
Juli då kom min älskade Nathalie och hälsade på mig. vi busade som annanastjuvar brukar göra :)..  Sen va jag på bakken med nattis och mamma. Jag och nattis va riktigt busiga den dagen . hahahah !Jag red på en islandshäst. de va väl trevligt. :)..
Augusti... Då va jag med familjen, kusinen,kusinens kompis, moster och morfar i Ronneby. Mycket naajs :).. och jag började på en ny skola :).. och träffade massa trevligt folk:).. och vi flyttade även voltigen till hyltarp.. mitt ute i ingenstans :)..
September va ju min födelsedag :).. fyllde år och fick en massa fina presenter . Känns som en träningsmånad eller nått. tränade bara ! haha. Men vi va ju i skrylle med skolan. och sprang vilse i skogen. haha. "vilse i skogen vandrar som omkring, dom vandrar omkirng och dom hittar ingenting" hahah ! elli och jag e bääst :) !
Oktober... Vi flyttade till de nya stallet och blev lite finare än vad vi brukade ha innan ;D ..
Och sen fyllde morfar år :)..  och så va vi e sövde med konfan. och ett tips... ta inte peppar i näsan ;).. OONNNTTT :|
nevember... hände inte så mycket. den första snön kom :D.. och mormor fyllde år <3 saknar henne ! och moster fyllde också år :)..
december.. både bra och dålig månad.. fast finns ju saker som man aldirg glömmer :).. 10/12 tex:).. och julafton var ju också mysigt :) och mellandagsrean va ju inte lika trevlig ju :O !!! Sen var det nyårsafton och den firade man ju inte så som väntat kanske! Var med chasse och vi gjorde inte så mycket. Men först åt man en trevlig middag med syrran, chasse och jocke.

Tänk att de är 2009 nu! Tiden går riktigt snabbt. Skrämmande faktiskt.

Början på 2009 har varit mycket najs!
Mens har varit i lund och fikat på grafitti (:.. Vi hade en mycket trevlig dag där :)..
Idag har man varit med syster hela dagen. Först va vi på ikea. Som inte va så värst kul. Sen hyrde vi film i lomma som vi ny har kollat på.. Fast syrran somnade ju i soffan och ligger och snarkar där nere nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0