med långa jackor och längre hår!

jag får panik!
- internett funkar inte!
- jag ska träna imorgon!
- det är kallt ute!
- jag mår illa!

inte alls kul! :(.
har varit dåligt på att blogga nu, internett funkar inte. och det är jobbigt att skriva på mobilen, Just nu sitter jag hemma hos morfar och har precis käkat.

Det har hänt mycket den jag bloggade sist. för mycket nästan. både bra och dåliga saker.

Nu har jag bestämt mig för att ta förstasteget. orkar inte vänta mer. jag behövs ändå inte. plus att jag börjar känna av ryggen också. bara deprimerande. älskar det egenltigen. men , bara de där MEN . ingenting står rätt i den där sporten. allt kan hända och så ligger man där i botten igen. jag har tappat intresset. det är bara så. men det är så svårt att sluta, har gått i nästan halva mitt liv, tänk ändå. vilken förändring. men känner ångest varje gång det är träning, än om man får den där känslan på hästen. men det räcker inte, för det är så mycket runt omkring med. och era kommentarer, det gör de inte mycket bättre! man får skit för allt man gör!. man känner sig bara sämre för varje gång man tränar.


voltige

Kommentarer
Postat av: Sofy

det ser ju stiligt ut på bilden! :D

2009-03-14 @ 14:18:39
URL: http://zofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0