man glömmer att man trivs med livet ibland

Vakna tidigt, av en tant som ringer. Stina från kyrkan." det finns ingen plats i söndagsgruppen"
Kan dagen börja sämre?
Känns som om denna dagen inte blir den bästa,
Det kanske var bäst såhär?!
Allt har en mening,
Precis som om jag aldrig varoit med mina kompisar den dagen, eller om vi inte gått upp till dom killarna, så hade jag aldrig varit här nu. Och träffat alla dessa underbara människor i åkarp.
Eller om jag gått på en annan skola, hade jag inte varit här nu.
Allt hänger ihop, känns som de iaf.


De va allt jag ville säga nu.

ha ett bra liv, hejdå !

miaa


Kommentarer
Postat av: natalie

åkarp :*

2009-01-08 @ 22:49:20
Postat av: mini

ÅKARP!

2009-01-09 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0