känner inte för någon rubrik

Idag har jag bara kollat på tv.. riktigt skäänkdag !
men vid 2 duschade jag och sen gick jag ut med nattis och vovvarna. Riktigt hemskt att de e så kallt :/.. HATAR VINTERN!
jaja, sen kom jag hem och kollade på tv igen. se kom nattis så fortsatte vi med de.. är så jävla trött ! :(..

Jag skickar sms, men du skiter i de.. eller du kanske glömde svara igen !?
Vad ska jag göra? Inget är bra längre.. allt vänder till de dåliga igen..
känner inte för att göra något längre. vill inte börja skolan igen, det kommer inte bli bra.
alla tror att jag fejkar allt. men vadfaan, man vill inte få någon jävla uppmärksamhet när man mår sådär.
man kan prata med dom närmaste, men inte fler.
men jag vet ju inte längre, jo.. ibland, vissa är riktiga vänner.
er kan jag lita på, tack <'3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att allt löser sig vännen!

Men du kan alltid vara med oss! M E N S för fan <3

2009-01-04 @ 19:06:12
URL: http://popcornskungen.blogg.se/
Postat av: miniiigris

meeenns <3

2009-01-05 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0