kan man gå över fjortisgränsen ?

Åt på jensens idag, mycket mums på de. Men jag får sluta äta god mat, för jag äter tills jag mår illa ! HAHA ! x)

Dom är så himla fega, så omogna, sakerna har fastnat i 3 års åldern. De beter sig iaf som de. Och ja, man kan gå över fjortisgränsen, för de har dom redan gjort för länge sen :( äkliga, pinsamma, omogna tjejer.
Men de är ju en jobbig ålder för dom nu, men vissa klarar ju av den bättre än andra.

Jajaj, nu har jag och mamma precis gjort äppelpaj. Mums på de. Och nu sitter jag är, och bästis kanske ska komma hit och sova här. och då blir de O.C kväll <3 kärlek på oss ! :*

 
bästavän.<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jag icke kom "/ fast du vet att jag älskar daj ändå :O <3

2009-01-11 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0