Hallå!

Idag fick man gå upp tidigt. Halv nio kom mamma in och väckte mig. Sen bar de av till arlöv. Skulle gå och göra lite små ärenden där ;) ! Och under tiden fick jag min cykel fixad. Busigt snäll man som fixade den. Vi fick en liten burk olja med oss hem så nu får de fixas här :)!
Efter det kom jag hem och käkade lite sen satt jag litta vid datan! Sen bar de av till lund med busarna. Vi gick till grafitti och käkade där :)... Mumsigt! Sen på vägen hem så gick vi och kollade lite i affärer och sånt. Och sen fick vi ju inte glömma saras små ärenden.Apoteket och Skånetrafiken. Shit vad vuxet!

Nu har jag kommit hem och ska väl snart till nattis antar jag :) ! så ska jag och busarna busa ! 

 skulle lägga in bild också men det funkar icke ! tråkigttråkigt!

Kommentarer
Postat av: Natalie

sara har rediga ärenden hon.. buspuss<3

2009-01-02 @ 18:01:59
Postat av: Sara

vadå då? Du kommer också göra det när du kommer upp i min ålder ;) hahaha!

2009-01-04 @ 19:02:54
URL: http://popcornskungen.blogg.se/
Postat av: mini

du sara om du kanske läser hela så ser du att jag också har ärenden :O, ställ dej på tå så kanske du kommer upp till min nivå ;D HAHAHAHAHAH! mina va viktigare faktiskt!

2009-02-20 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0