men hejsan blogg!

I'MMM BAAAAAACCCKKKKK :G

gissa vem som är tillbaka i rutan :) !! Internet funkar, min kamera lever, det är lov, hittat plånkan, rummet är städat, winnerbäckfilmen är min och mini har börjat bli nyttig = LIVET ÄR GÖTT!

jaja, idag har jag gått runt och städat här hemma, så duktig som jag är så diskade jag kaffekokaren, men så taskig som mamma är har hon inte märkt något än :¨'''''''''(!
Jag har också hunnit med att bränna pommes, äta semla och kollat på top model.
Imorgon ska man upp tidigt för att sedan åka in till malmö och träffa farmor som man inte träffat sen jul! de blir väl att gå i stan lite och fika elr äta som vanligt :).

jajaja, nu ska vi gå in och checka fejjan :) !

POOSSS på alla underbarlingaaar :) <3
Tilda

Kommentarer
Postat av: natalie

du är underbar!

2009-02-18 @ 21:44:51
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0